fredag den 17. august 2012

Normal lørdagskos eller frotsing?



I helgen var jeg sammen med noen venner – fikk noe god mat og kom oss en tur på byen. Tema var tapas og vi skulle alle ta med oss noe et par ting til spleiselaget. Det endte meg at vi hadde spekepølser, chorizo pølser, spanske grillpølser, tzaziki, hummus, melon, druer, 5 forskjellige oster, tappenade (er vist hakkede oliven – noe en av dem hadde kjøpt i en shop på nett – litt merkelig spør du meg:S), oliven med alle mulige ingredienser bagetter og noen mange flasker vin. Men selv om vi satt og spiste i over 3 timer så var vi ikke i nærheten av å spise opp alt. Siden vi alle hadde middagsplaner søndag var det ikke noen som var interesserte i å ta med seg rester hjem, og det endte pinlig nok med at vi kasta en del mat. Personlig er jeg en sparer og spiser ofte rester. Jeg mener man ikke skal kaste mat før det er dårlig.

Her satt vi da, 5 gutter i skjorte og slips og koste oss som vi ville gjort en hvem som helst annen lørdag. Jeg synes bare det er tankevekkende at dette for oss er normal lørdags kos, mens det for andre er næring som kunne redde dem livet – frotsning på sitt værte:S 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar