mandag den 18. juni 2012

Fotball EM - skal man være interessert???

For de som ikke allerede har klart å få det med seg, så er det om dagen EM i fotball. Norge er jo selvfølgelig ikke med, men til tross for det er det som om EM feberen har invadert landet. Jeg synes faktisk det er litt flaut å si det, men jeg skjønner meg ikke helt på de EM fanatiske folka som ikke snakker eller tenker på annet enn EM. Det er klart, jeg ser jo noen kamper, men det er nokså halvhjerta - og ofte under "tvang". Sånn som i går, så var jeg med noen kamerater på Kontraskjæret i Oslo og så kampen mellom Tyskland og Danmark. Greit nok når det er to land man har litt relasjon til, men utover det synes jeg ikke det er så utrolig morro. Jeg kommer rett og slett for øllen og stemninga - men det er vel også greit, er det ikke??? 

Hvorfor skal man være interessert - bare fordi man er mann/gutt? Og man behøver ikke være homofil for å ikke like fotball - det er i hvert fall min mening! Nå er det jo ikke snakk om at jeg skal boykotte EM, men jeg synes bare folk skal ha litt respekt for at ikke alle elsker sporten over alt på jord. 

Andre meninger? Er jeg helt på jordet?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar