fredag den 27. januar 2012

Treningsdagbok

Som et lett i min rolige endring av dårlige vaner og overgangen til et sunnere liv har jeg for det første meldt meg inn i treningssenteret Friskis og Svettis. Det koster liksom ikke så mye at jeg får dårlig samvittighet over kun å bruke medlemsskapet 8 ganger i månten. Samtidig har de jo utrolig mange gode timer og ikke minst treningsapparater. Dette betyr jo at jeg må få meg noe treningstøy da, noe jeg ikke har veldig mye av fra før for å si det sånn. Jeg søkte derfor på nettbutikker klær sport og fant mange gode tilbud på nett. Så da har jeg treningssenter og treningsklær - hva er det neste? Har fått anbefalt Endomondo av en kammerat. For de som ikke har hørt om det så er det en form for facebook, bare med trening. Med en smart phone eller digitalt treningsur kan man tracke løpeturen som så legges opp på ens profil. Deretter kan du dele dine mål med dine venner på endomondo. Dette er både motiverende og morro trening har jeg hørt:) Skal faktisk ut på en liten løpetur i kveld så kanskje jeg skal prøve det. Med all den snøen ute får jeg vel dra på meg noe varmt superundertøy og en stor deilig hettegenser. Det er hardt nok å komme seg ut døren så da er det greit å ikke fryse i tillegg.

Noen som har prøvd Endomondo?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar